#2017-03-10 02:53:22 

triplejump

Użytkownik

Jak widać w temacie poszukuję jakiejś firmy zajmującej się doradztwem gospodarczym. Możecie mi coś polecić? Nie bardzo chcę zgłaszać się do kogoś w ciemno, wolałbym dostać kogoś z polecenia i wiedzieć już na początku, że są sprawdzeni i godni polecenia, że mają jakiś tam zadowolonych klientów i tak dalej… Nie bardzo lubię ufać komuś bez żadnych referencji i tak dalej, myślę, że jest to zrozumiałe całkiem…
#2017-03-10 03:02:15 

groźna

Użytkownik

No masz rację w zupełności, tak należy podchodzić nie tylko do biznesu ale też do innych kwestii różnych także pochwalam osobiście taką postawę i życzę powodzenia w poszukiwaniach. Ja niestety nie znam się na tym za bardzo, więc pomóc nie mogę.
#2017-03-10 05:05:38 

loter

Użytkownik

To po co się odzywa jak pomóc nie może… Eh, ludzie to tylko gadają byle gadać…
#2017-03-10 06:41:19 

choinka

Użytkownik

Można by rzec, że przyganiał kocioł garnkowi, ale okej… Nieważne, nie o tym rozmowa się toczy. Jeśli chodzi o dobrą i sprawdzoną firmę zajmującą się doradztwem gospodarczym to zajrzyj do nich: http://metisgroup.pl/metis-group-konsulting/. To bardzo porządna firma konsultingowa, która pomoże Ci w wielu bardzo istotnych kwestiach.
#2017-03-10 07:41:59 

pangolonka

Użytkownik

O tak, prawda. Firma http://metisgroup.pl/ to świetna firma konsultingowa zajmująca się bardzo profesjonalnym doradztwem finansowym, gospodarczym i strategicznym. Mają szeroką wiedzę i świetne umiejętności odpowiedniego oceniania sytuacji i tak dalej. To porządni fachowcy i naprawdę wporządku ludzie. Bardzo polecam ich usługi.
#2017-03-10 08:04:22 

triplejump

Użytkownik

Super, śliczne wam dziękuję za pomoc i podrzucenie tych linków. Zaraz zapoznam się z ich oferta i informacjami na ich stronie.
#2017-03-10 09:05:39 

pangolonka

Użytkownik